Recenzja ZiajaMED Płyn do demakijażu oczu

Na co dzień generalnie nie maluję się jakoś mocno. Raczej wytuszuję rzęsy i nałożę szminkę ot cały mój makijaż. Długo szukałam płynu do demakijażu który będzie lekki dla mojej skóry, zmyje mi mój delikatny makijaż oraz oczyści skórę.


Tego płynu używam codziennie rano i wieczorem. Fajnie oczyszcza twarz przed nałożeniem kremu. Jest on dostępny wyłącznie w aptekach natomiast jego cena nie porazi też portfela, ponieważ za butelkę 200 ml płacę niecałe 9 zł z tego co pamiętam. Generalnie myślę że jak ktoś używa mocniejszego makijażu to faktycznie płyn ten mógłby się nie spisać. Jeśli chodzi o mój minimalizm sprawdza się super. Nie zostawia żadnej warstwy tłustej na skórze. Moim głównym celem oprócz demakijażu jest oczyszczenie buzi przed nałożeniem właściwego kosmetyku i tu płyn ten sprawdza się jak dla mnie w 100%.

Jeśli chcecie przejrzeć stronę producenta:klik!!!
Chętnie poznam też Wasze opinie, ponieważ zmywanie makijażu to temat rzeka, może polecicie coś co będzie skuteczne przy makijażu problematycznym do zmywania.

Komentarze

Popularne posty